زمزمه
بهشت خدا...
پایان سخن بهشتیان...آغاز کلام (خدا)ست!خداوندا آرامشی عطا فرما...تابپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم و شهامتی که تغییر دهم آنچه را که میتوانم و دانشی که تفاوت این دو را بدانم×آمین×
درباره وبلاگ


سلام این وبلاگ منو دوستمه برای پر کردن خلا دوریمون.امیدواریم مورد قبول شما واقع بشه.



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 590
بازدید کل : 42121
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 590
بازدید کل : 42121
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


l




نويسندگان
ونوس و پارادایس

 
سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:48 :: نويسنده : ونوس و پارادایس

سکوت صدای بی خبران!

کاش صدای دلم را میشنید کسی،من وتو ما هستیم،

دور از هم ودریاد یکدیگر...کاش دراین پیکار،دست هایت مرحم زخمم بود

وچشم های عاشقت...موج میزند درنگاهت احساس،دلم تنگ شده دیوانه شده ام.

دورازیار نشسته امو ازخود بیگانه شده ام من!کاش قاب دل من جای چشمان قشنگت را داشت.

همه ی زندگیم طی شده با ای کاش!

کاش این ای کاش ها محومیشد،ای کاش!

دیگر حتی نوشته هایم با من یاری نمیکنند،قافیه ایی نیست.

دیگرانگارکسی عشق را باور ندارد.حتی عاشقان هم عشق را زیر پا له می کنند

وصدای نعره ی دلخراشش را نمی شنوند...

عاشقند!میخواهند عاقلانه عاشق باشند!جای بسی تامل است!؟

نمیتوانند،هرگز!قربانی این کشف جدید عشق است عشق...

افسوس؛افسوس برای دلهایمان که خیال عاشقی درخود دارند!

افسوس برای چشم هایمان که منتظرند ولی به انتظارخودشک دارند!

افسوس برای دست هایمان که سرد اندو یخ زده،وباخودمیگوییم:هواسرداست!

من درتابستان دست هایم سرد است!

من دروصال منتظرم!

من دلم هیچ خیالی ندارد!

شایداصلا من دل ندارم!

نویسنده:ونوس