به یک شرط!!!
بهشت خدا...
پایان سخن بهشتیان...آغاز کلام (خدا)ست!خداوندا آرامشی عطا فرما...تابپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم و شهامتی که تغییر دهم آنچه را که میتوانم و دانشی که تفاوت این دو را بدانم×آمین×
درباره وبلاگ


سلام این وبلاگ منو دوستمه برای پر کردن خلا دوریمون.امیدواریم مورد قبول شما واقع بشه.



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 583
بازدید کل : 42114
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 583
بازدید کل : 42114
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


l




نويسندگان
ونوس و پارادایس

 
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:31 :: نويسنده : ونوس و پارادایس

از دوری تو غمین ونالان هستیم

وز کرده ی خود کمی پشیمان هستیم!!

اصلیت مارا تواگرمیپرسی

ازکوفه!ولی مقیم ایران هستیم!

ازجور زمانه ما شکایت داریم

اندازه ی کوه وصخره حاجت داریم!

مامشگلمان گرانی وبیکاریست!

آقا به نبودنت که عادت داریم!!

هرجمعه که شدبیا که ما منتظریم

این هفته فقط نیا عروسی داریم!!!

صدموعظه کن ولی زتسلیم نگو

ازخمس وزکات وضرب وتقسیم نگو

آقا تو بیا ولی فقط با یک شرط

از آنچه که ما دوست نداریم نگو!!

کاش حرف دلم باتو غیر از این بود!گرچه حالا هم تو چشم بردلم بسته ایی وپرده ایی شده ایی میان دلم با دنیا که کسی حرف دلم را نداند!!!آخرمیان دیگران به من میگویند منتظر!!اما خودمانیم!با تمام این حرف ها،گاه گاهی هم دلم برای خودشما تنگ میشود؛انگار در آن لحظه ها دم خدا در من برای ثانیه ایی جان میگیردواز پس تمام دورنگیم بر می آید!پس به حرمت آن لحظه ها بیا...

نویسنده:ونوس